۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۵:۱۹

مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی:

۸۷ درصد مردم خراسان شمالی زیرپوشش فرستنده دیجیتال هستند

۸۷ درصد مردم خراسان شمالی زیرپوشش فرستنده دیجیتال هستند

بجنورد- مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی گفت: ۸۷ درصد از مردم استان زیرپوشش فرستنده دیجیتال هستند و در بعضی مناطق نیز به ٩٣درصد رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر هوشنگ آذر دشتی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه خراسان شمالی بابیان اینکه ۸۷ درصد از مردم استان تحت پوشش دیجیتال هستند اظهار کرد: تقویت پوشش دیجیتال روستاهای مرزی در اولویت برنامه‌های صداوسیمای خراسان شمالی قرار دارد.

وی با اشاره به مصوبات سفر مقام معظم رهبری افزود: از بین مصوبات سفر رهبری، ٧٠ فرستنده نصب و راه‌اندازی شده و مابقی مصوبات طی سال آینده محقق می‌شود.

پخش ۱۴ هزار و ۴۴ دقیقه برنامه ویژه ایام نوروز

مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی در بخشی دیگر از سخنان خود برنامه‌های ایام نوروز سال ۹۶ را تشریح کرد و گفت: طی این مدت ۱۴ هزار و ۴۴ دقیقه برنامه ویژه ایام نوروز از صداوسیمای خراسان شمالی پخش می‌شود.

آذردشتی تصریح کرد: برنامه‌های صداوسیمای خراسان شمالی طی ایام نوروز علاوه بر متنوع بودن از خلاقیت، نوآوری و تکنولوژی‌های نوین استفاده‌شده است.

وی اجرای زنده موسیقی بومی و محلی هنرمندان خراسان شمالی، به‌کارگیری گویش‌های محلی، ارتباط زنده با اماکن مذهبی و نقاط گردشگری استان، اجرای برنامه‌های طنز، معرفی شخصیت‌های برجسته استانی سال ۹۵ و حضور آنان در برنامه‌ها و ارتباط زنده با کاروان راهیان نور را ازجمله برنامه‌های ایام نوروز اعلام کرد.

مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی بیان کرد: برنامه‌های ویژه ایام نوروز از ۲۸ اسفندماه جاری آغاز و تا ۱۳ فروردین در صداوسیمای استان ادامه دارد.

آذردشتی گفت: از روز دوشنبه ۳۰ اسفندماه جاری با تحویل سال ۹۶ برنامه‌های صداوسیمای استان با عنوان صدای بهار آغاز به مدت ۳۰۰ دقیقه پخش می‌شود و نیز برنامه‌های عصر بهار به مدت ۹۰ دقیقه و برنامه بهارانه به مدت ۱۸۰ دقیقه اجرا خواهد شد.

وی اظهار کرد: برای نخستین بار ویژه‌برنامه ترکمن روزهای جمعه از ساعت ۲۱ تا ۲۲ در رادیو و از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ در سیما پخش می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی افزود: طی این ایام ۲۱ فیلم سینمایی، مسابقه تلاش، روزانه ۳۰ دقیقه اخبار، ویژه‌برنامه چهارشنبه‌سوری به مدت ۱۵ دقیقه و پوشش مسابقات کشتی با چوخه از سیمای استان و برنامه‌های هفت‌خوان و قند عسل از رادیوپخش می‌شود.

کد خبر 3927136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha